POLITIKA KVALITETE I ZAŠTITE OKOLIŠA
Usmjerenost na potrebe kupca i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom su najvažnije vrijednosti prema kojima CAPAX d.o.o. mjeri i određuje svoju ukupnu uspješnost.
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, trajno se obvezujemo:
- zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnosti i obveze stalno se razvijati i usavršavati;
- pratiti svjetske trendove te nabavljati najsuvremeniju opremu, infrastrukturu i okruženje za ugodan rad uz minimalno trošenje prirodnih resursa i zagađenja u okolišu
- upotrebljavati suvremene i kvalitetne materijale, odobrene od Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo;
- njegovati i razvijati partnerske odnose s dobavljačima;
- nuditi kupcima optimalna i cjelovita rješenja koja uključuju i rješenja manjeg negativnog utjecaja na okoliš
- realizirati rješenja koja u cijelosti podržavaju zahtjeve i potrebe kupaca i svih zainteresiranih strana uz poštivanje svih zakonskih i ostalih zahtjeva koji se odnose na naše okolišne aspekte
- primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom i zaštitom okoliša temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2015 i norme ISO 14001:2015 i težiti nadilaženju razine tih zahtjeva;
- postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve kvalitete.
- Poboljšavati svoje utjecaje na okoliš od svojih aktivnosti i proizvoda kroz vrednovanje okolišnih aspekata i nama dostupne resurse
Svjesni kako nismo savršeni, svakodnevno nastojimo biti bolji, bolji od drugih. U svojem poslovanju želimo ponuditi nešto više, bolje ili makar malo drugačije od ostalih na tržištu.
Naročitu pažnju poklanjamo interakciji sa svim sudionicima poslovnog procesa i interakciji sa okolišem u kojem realiziramo svoje poslovne aktivnosti. Sa svakim od sudionika gradimo i njegujemo poslovni odnos kroz temeljena načela odnosa i pristupa u održivom razvoju, što je u konačnici temelj našeg poslovnog uspjeha:
Naši ciljevi kvalitete i zaštite okoliša su:
- Klijent - ne samo zadovoljan, koji se iz godine u godinu vraća, nego klijent čija su očekivanja nadmašena;
- Djelatnici - istinski potencijal tvrtke;
- Partneri / kooperanti - razvijati partnerski odnos uz jasno definirana očekivanja svih zainteresiranih strana
- Konkurencija - koristiti je kao benchmarking, ali pružiti ruku i uzajamno nastojati usuglasiti odnose prema klijentu, razmjenjivati iskustva, postavljati zajednički standard usluge,…;
- Društveni - odgovorno i savjesno poslovati, biti primjer, buditi optimizam i u trenutcima krize.
Svaki djelatnik CAPAX d.o.o.-a mora biti upoznat s politikom kvalitete i zaštite okoliša, shvatiti je i prihvatiti kao trajno načelo u vlastitom djelovanju.
Šibenik, 10/05/2023 Direktor Teo Petričević